HTML

Tekerő

Egy nap azon kaptam magam, hogy rákattantam a hulahoppra. De nem elégedtem meg annyival, hogy a derekamon tekerem. Mert az csak a kezdet. A lényeg a hoop dancing. A mozgás, ami a karikán belül és kívül forog. A tekerés élménye.

Friss topikok

Archívum

A második nap

ritakovacs 2012.07.17. 17:10

Egy kicsit el kellett tolnom az egész kihívást, némi családi dolog miatt. De vasárnap újra neki is álltam és tegnap túljutottam a második napon.

Menet közben végezem némi változtatást is. Korábban már írtam, hogy Magyarországon jelenleg nem lehet olyan karikákat kapni, ami alkalmas lenne hoop dance tanulására. Némi olvasgatás és kutakodás után úgy döntöttem, hogy megpróbálom a saját karikámat átalakítani, hogy kezdőként is használhatóbb legyen.

Nekem egy egyszerű, könnyű 90 cm-es, műanyag karikám van, amit szét lehet húzni egy helyen. Mivel a tanuló karikák nagyobb súlyúak, úgy döntöttem, hogy egy kicsit nehezebbé teszem a sajátomat. Fogtam egy tölcsért, egy kiló rizst és szépen elkezdtem feltölteni a karikát. Nagyjából a fele ment bele. Aztán azért, hogy nehogy szétcsúszhasson, jól betekertem szigetelő szalaggal és egy kicsit dekoráltam is, hogy még jobban érezzem magam a társaságában. :)

Kipróbáltam így is a karikát. Ég és föld a különbség használata közben. Lassabban forog, ami könnyíti a gyakorlást. Viszont pont a súlyánál fogva eléggé ütős. Szó szerint. A lasszó közben éreztem tisztességesen a kézfejem, mára pedig nyomásra is érzékennyé vált. A könyökön pörgetést  (csirke) elég fájdalmasnak éreztem és az integető izmaim is csak úgy lebegtek... Jobb kézzel már nagyon szépen megy, de bal kézzel még bőven van mit gyakorolni. A karomat is megéreztem a gyakorlás végére. Végül fél óra tekeréssel fejeztem be a gyakorlást, aminek a következtében a hasam, derekam szépen kipirult.

Nem lepődtem meg egyik tüneten sem, mert olvastam több külföldi oldalon is, hogy ez a kezdeteknél gyakran előfordul. Sőt, van akinek véraláfutásai is lesznek. Nekem szerencsére még eddig színes foltjaim sincsenek, csak érzem, hogy merre járt a karika. Hogy centiben, vagy kilóban lesz-e tőle változás, azt nem tudom. De jól esik mindennap egy kicsit mozogni.

Címkék: kihívás karika könyökön pörgetés vagy csirke

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tekero.blog.hu/api/trackback/id/tr634662546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása