HTML

Tekerő

Egy nap azon kaptam magam, hogy rákattantam a hulahoppra. De nem elégedtem meg annyival, hogy a derekamon tekerem. Mert az csak a kezdet. A lényeg a hoop dancing. A mozgás, ami a karikán belül és kívül forog. A tekerés élménye.

Friss topikok

Archívum

Az első nap

ritakovacs 2012.07.12. 13:17

Egy napos csúszással sikerült elkezdenem a 100 napos kihívást, mert tegnap vendégeink voltak és bográcsoztunk, meg sokáig élveztük egymás társaságát. Ezért úgy döntöttem, inkább ma kezdem el ezt az izgalmas 100 napot.

Miután reggel fölébredtem, meg is mértem magam. Most csak egy pici információt árulok el magamról, mert annyira gáznak érzem a dolgot. A súlyom: 61 kg, ami valóban súlyos a 156 cm-hez. A derekam pedig 78 cm. Hát, inkább ezt sem minősíteném egyenlőre.

Most bemutatom azt a két videót, ami alapján megpróbálom az első három trükköt elsajátítani.

Az első videóban egyből több trükköt is bemutatnak, de engem most csak az első, a lasszó érdekel, valamint egy másik, a test előtt csinált lasszó érdekel.  Ez a második trükk kb. 2 perc 40-nél kezdődik. A többi elemet most csak megnézem és elraktározom későbbre, amikor majd szükségem lesz ezekre is. A videó:

Nagyon szimpatikusnak találom, hogy lassan, érthetően mutatja be a trükköket, így talán könnyebb lesz követni.

A másik videó, amiből szeretnék egy trükköt megtanulni, az a könyökön pörgetés. Nem szeretnék még egyenlőre trükközni, hogy átveszem másik könyökkel, csak szépen mindkét könyökömön pörgetést szeretném megtanulni. A kézfejen pörgetést én kihagyom, mert az nekem simán megy. Mutatom ezt a videót is:

Este pedig még elalvás előtt feltétlenül elmesélem a tapasztalatimat és azt, hogy mit, hogyan sikerült megvalósítanom, illetve gyakorolnom. De ne legyetek türelmetlenek, mert későn fekvő vagyok. Mindenkinek jó gyakorlást!

Címkék: trükkök lasszó lasszó test előtt könyökön pörgetés vagy csirke

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tekero.blog.hu/api/trackback/id/tr804648402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása